تی بگ

تی بگ

Tbag
تی بگ

تی بگ

Tbag

دانلود نمونه مصاحبه بالینی اضطراب فراگیر - نمونه مصاحبه اضطراب (نمونه اول)


نمونه مصاحبه بالینی اضطراب فراگیر - نمونه مصاحبه اضطراب (نمونه اول)

نمونه اختلال اضطراب فراگیر نمونه کیس اضطراب فراگیر

دانلود نمونه مصاحبه بالینی اضطراب فراگیر - نمونه مصاحبه اضطراب (نمونه اول)

نمونه مصاحبه بالینی اضطراب فراگیر
نمونه اختلال اضطراب فراگیر
نمونه کیس اضطراب فراگیر
نمونه مصاحبه بالینی اضطراب pdf
نمونه شرح حال بیمار اضطرابی
نمونه کیس اضطراب
نمونه اضطراب
نمونه مشاوره اضطراب
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 1119 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

نمونه مصاحبه بالینی اضطراب فراگیر

تعداد صفحات:   16

نوع فایل:   WORD

 

+ فایل هدیه: نمونه مصاحبه اختلال شخصیت وسواسی (10 صفحه)

 

فهرست مطالب:

مشخصات مراجع

مصاحبه

معاینه وضعیت روانی (ظاهر، خلق، تفکر، توجه و ...)

ویژگی تشخیص اختلال اضطراب فراگیر

تشخیص بالینی

 

بخشی از متن فایل:

***چه مشکلی پیش اومد که اومدین اینجا ؟

*راستش من خیلی چاقم و این هم خودمو هم بچه هامو خیلی اذیت می کنه همش در حال خوردنم نمی دونم چیکار کنم خیلی نگرانم و برای هر چیزی دلشوره می گیرم

***یکی از مشکلتون اضافه وزنتونه یکی هم نگرانی و دلشوره. کدوم یکی براتون اولویت بیشتری داره؟

*راستش هر دو ولی خودم بیشتر این نگرانی های بی مورد اذیتم می کنه

***درمورد نگرانی تون بیشتر توضیح می دید؟

*همش نگرانم نکنه چاقی من باعث سکته ام بشه. همین الان که از خونه داشتیم راه می فتادیم همش نگران این بودم که یوقت دخترم تصادف نکنه

***خب دیگه چه نگرانی هایی اذیتتون می کنه؟

*مثلا دیشب مهمون داشتیم 5 نوع غذا درست کردم شوهرم کلی با من بحث کرد چرا اینقدر ریخت و پاش کردی ولی من اصلا هدفم ریخت و پاش و تشریفات نبود . همش می ترسیدم شاید یکی از این نوع غذا خوشش نیاد حداقل یه خورشت دیگه باشه تا حق انتخاب داشته باشه و نگن دستپختم بده

***از اینکه دیگران در موردتون قضاوت کنند و مورد ارزیابی قرار بگیرید چقدر نگرانتون می کنه  اگه این نگرانی رو بخواین  از 0 تا 100برام درجه بندی کنید چه نمره ایی بهش می دید؟

*بنظرم باید90باشه

***باز هم نگرانی دیگه ایی هم دارید؟

*کلا همش نگران  این و اونم نگران بچه هام  همه هم متوجه این وضعیتم شدن

دانلود نمونه مصاحبه بالینی اضطراب فراگیر - نمونه مصاحبه اضطراب (نمونه اول)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد